Als er al een account actief is in het profiel waaraan je het Kerio account toegevoegd hebt krijg je de melding: Kerio Outlook Connector is niet ingesteld als standaard berichtenopslag. Wanneer de Kerio Outlook connector niet de standaard opslaglocatie is zullen verzonden items niet opgeslagen worden in uw Kerio account. Dat is natuurlijk niet wenselijk omdat er dan ook geen back-up van de gegevens is.

De onderstaande melding verschijnt.

Kerio-niet-standaard

Dit is eenvoudig op te lossen door naar de accountinstellingen te gaan en daar de tab gegevensbestanden te kiezen. Zie onderstaande afbeelding

 Kies-standaard-opslag

 

Selecteer het Kerio account. Er zal staan: Postvak - <uw naam>. Het gegevensbestand is daarvan niet beschikbaar.

Klik op "Als standaard instellen".

De onderstaande melding zal verschijnen:

Voltooid-herstart-Outlook

 

Dus sluit Outlook af en start het opnieuw.

Kerio Operator in de cloud
Kerio Connect in de cloud
bestanden in de cloud
Partner
Live Help